reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Kvoček

Ján Kvoček

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem politológiu na Trnavskej univerzite v Trnave. Hrám v kapele na bicie. Okrem toho mám vlastnú firmu, ktorá sa zaoberá organizáciou kultúrnych podujatí. Mám 21 rokov. Zoznam autorových rubrík:  Hudbapolitika a spoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

politika a spoločnosť

Ochrancovia ľudských práv dajte sa vypchať!

Ján Kvoček

Ochrancovia ľudských práv dajte sa vypchať!

Po tom, čo som objavil viaceré zaujímavé blogy, ktoré komentujú „šikanovanie" rómov policajtmi v Košiciach som musel reagovať. Možno budem vyzerať ako rasista, ale nie je to pravda. To, čo sa stalo pred tým ako policajti prikázali útočníkom aby sa navzájom fackali sa totiž osobne dotýka aj mňa.

  • 18. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
Mlm strašiak alebo príležitosť II.?

Ján Kvoček

Mlm strašiak alebo príležitosť II.?

Druhá časť príbehu o hrncoch a večnom priateľstve dvoch "starých" kamarátov. Zverejňejem to tak, ako som to dostal, zmenil som iba mená dvoch aktérov. Iným spôsobom som do textu nezasahoval a možno práve preto sa tam sem tam mihne nejaký vulgarizmus...

  • 18. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 792x
  • 9
Mlm strašiak alebo príležitosť?

Ján Kvoček

Mlm strašiak alebo príležitosť?

Nie som minister spravodlivosti, tak sa priznám, že tento nadpis som „ukradol" je to meno knihy od Iva Tomana. V tomto blogu však pôjde o MLM celkom okrajovo - ide o príbeh môjho kamaráta, ktorý sa rozhodol, že využije svoju veľkú podnikateľskú príležitovsť v ešte väčšej americkej firme, ktorá sa zaoberá priamym predajom/multilevel marketingom/sieťovým marketingom alebo ako tomu chcete hovoriť... Preto by dal pokojne nazvať aj: Urobíme pre Vás všetko, ale len kým z toho niečo máme.

  • 12. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 204x
  • 11
Pri našej vláde som veľký optimista!

Ján Kvoček

Pri našej vláde som veľký optimista!

Som pravičiar, ekonomický liberál a som rád, že máme túto vládu. Snažia sa, (ne)robia, čo sa dá a ak aj niečo robia aspoň nám opäť nastavujú zrkadlo. Je to tak dobre. Neveríte?

  • 21. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu